sobota, 21 kwietnia 2012

CO>NIECO>>

 Lilie bardzo się starają........
 Bzy też będą niedługo kwitnąć.....
 Gruszeczka ma dużo pąków,ma 4lata i tylko raz miała 3gruszki(smaczne)w zeszłym roku zmarzła.
 Wisienka też pięknie rozkwitła!!!
 Zachciało mi się bratków,no i mam - a co!
 Trochę tu,trochę w korytku.No i lampki M.poustawiał.
Miałam dużo roboty przy bluszczu na moim "Skansenie".Tej zimy przemarzł,no i powłaził,gdzie nie trzeba!!!!Mój "Skansen"to,niby garaż z lat-60-szopa i wychodek,pamiętają Niemców!!!!Ale co tam!!!

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj,gdzie mi do pięknych,wypieszczonych działek "Blogowiczek".Coś posadzę,coś przesadzę....chce niech rośnie nie to nie!!!!

      Usuń
  2. U Ciebie jakoś tak szybciej roślinki pną się w górę.
    Skansen ?
    Fajnie, za chwileczkę będzie miał wartość zabytkową, o ile już nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, jak pisałam, kupiliśmy bratki i posadziliśmy. Jeszcze musimy dokupić inne kwiatuszki do donic, np. fuksje. Najgorzej, że wszystko wyjadają nam ślimaki. Nasze drzewa owocowe też zaczynają kwitnąć. Niedługo będą też tulipany.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci bzów, uwielbiam je, ale zasadziliśmy dopiero kilka dni temu, i w tym roku nici z kwiatu. Ja ostatnio jak wychodzę na spacer, to podchodzę do każdego naszego drzewka i sprawdzam co u niego po zimie.
    Dziękuje Ci mądre i miłe słowa u mnie.
    Pozdrawiam i miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na moje wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać, kiedy zakwitną moje piękne bzy. Bluszcz też mamy na ścianie altanki, ale nie potrafi się utrzymać tynku i zawsze opada.
    Wiosennie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę miłego wieczoru i spokojnej nocy pozdrawiam cieplutko.Niech dobry sen, niczym piękny Anioł zawita w Twe progi.
    Niechaj przyniesie ze sobą odpoczynek błogi.
    A gdy już zaśniesz i cisza nastanie,
    niech bez żadnych zakłóceń będzie Twoje odpoczywanie
    aż do chwili, gdy nowy dzionek wstanie
    i uśmiechnie się do Ciebie na powitanie.

    OdpowiedzUsuń