sobota, 17 marca 2012

Porządki!!!!!!

 Nie wytrzymałam!!!!Taka piękna pogoda,trzeba posprzątać pod wiatą (z mojego osobistego pokoju jest wyjście pod wiatę,tu spędzam całe lato!)
 Trochę doprowadziłam do porządku.Potem dużo kwiatków.......
 Co chwilę trzeba odpoczywać.......nie te latka!Ale nie dam się!!!!
 Murcia sprawdza czy letni dywan będzie dobry do Pańci pokoju???Zimowy-na strych!Wejścia też mamy-zimowe i letnie-Chacha...
No i mój pedałowiec....M.zrobił przegląd i mogę ruszać!!!!!Oj całkiem inne życie!!!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Blog zrobił się wiosenny :-)
    W domu porządki wiosenne :-)
    Fajnie masz urządzone z tymi wejściami i wyjściami.
    U mnie tak nie da rady :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak fajnie ! A ja pewnie dopiero w maju się zjawię :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie Murci po prostu bezbłędne.

    OdpowiedzUsuń