wtorek, 25 grudnia 2012

1 DZIEŃ ŚW.

 U nas ani grama Śniegu!!!!Raczej wiosennie,temperatura plusowa,co widać na termometrach!!!!
 Mruczuś odpoczywa.Od soboty bolał go brzuszek....albo zjadł coś,albo stres!W piątek przyjechały dzieci(wnuczki)spały w pokoju Mruczka.Po wigilii wyjechały,tą noc spał w swoim pokoju,daję mu na razie tylko chrupki...i jest dobrze!!!!Całe szczęście........Dzisiaj błogi spokój>>>>>
NADZIEI>>BY NIE OPUSZCZAŁA*****RADOŚCI>>BY ROZWESELAŁA*****MIŁOŚCI>>BY OBRODZIŁA*****DOBROCI>>BY ZAWSZE BYŁA*****  Moje drogie,cieszę się że jesteście,że mnie odwiedzacie......DZIĘKUJĘ!!!!

9 komentarzy:

  1. Droga Beti!
    Radosnego Bożego Narodzenia!
    Wspaniałego leniuchowania.
    Wszystkiego najlepszego.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dużo zdrowia, uśmiechu i rodzinnego ciepła oraz trwającej jak najdłużej magii świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt i dalszego leniuchowania;)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Basiu!
    Święta, święta i po świętach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pozdrawiam już poświątecznie.........

    OdpowiedzUsuń
  7. serdecznie pozdrawiam wróciłam znowu na blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ja mojemu lubemu obiecałam śnieg na święta. Skoro w zeszłym roku nie trafiliśmy na śnieg, to pomyślałam, że w tym roku na bank już będzie:)) ...a tu lipa:))

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń