wtorek, 10 grudnia 2013

KOTY

 Pod wiatą zrobiłam moim kotom domek na zimę...........
 Murcia w tamtą zimę przebywała na dworze.Nawet jedzenie musiałam wystawiać na dwór.....
 W tym roku przez lato tak się oswoiła i przeważnie jest w domu-wychodzi jak musi
Mruczek bardzo często zmienia miejsca do spania......
 Wyśpi się w dzień....zje kolację i idzie na dwór....czasem wraca w nocy,czasem nie.
 Do czego to już doszło!!!!!To jest mój stolik.......mój komputer!!!!
 No trudno trzeba poczekać,aż kociątka się wyśpią.
Nauczyłam je wychodzić i wchodzić moim oknem......zobaczę jak to będzie zimą jak parapet będzie zaśnieżony....teraz meldują się,to je wpuszczam.

12 komentarzy:

  1. jaka zorganizowana kocia współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak koty też lubią towarzystwo człowieka,ale nie każdego.......Pozdrowionka

      Usuń
  2. Kotki chyba są szczęśliwe u Ciebie, dogadasz im :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję.....zrobiły się bardzo wybredne,nie wszystko zjedzą.Najbardziej lubią przysmaki i mizianie(obowiązkowo) Pozdrowionka.

      Usuń
  3. No cóż ! Personel musi się dla kotków postarać :)))). A ta fotka Murci jest super, ta 3 od góry :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kociaki też wychodzą i wychodzą oknem. Czasami jest to wkurzjące jeden chce wejść i ledwo usiądę a drugi chce wyjść i tak w kółko. Ślicznie kociaki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo,,,,ale jak se nauczyłyśmy,to se teraz tak mamy:)) Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Im dobrze,ale czasem jestem nimi zmęczona....Czyli....cierp ciało coś chciało :-(( Pozdrowionka.

      Usuń
  6. Czy te leżaki nie zwalą się na koty?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie...zabezpieczone. A koty przeważnie nocują w domu. Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń