piątek, 7 marca 2014

WIOSNA??no i KOTY

 Uchyliłam drzwi pod wiatę,żeby wiosna prędzej przyszła.........
 Mruczek sprawdza cz aby na pewno tulipany zakwitną.
 Teraz kąpiel w ciepłym piaseczku........
 Personel wystawił leżaczek.....no to się poopalam :))
 Słoneczko Mruczkowi przygrzało aż padł na mordkę :(
 Gdzie ten personel???Czy wreszcie napuszczą wody do kąpieli????
 Murcia na piętrowym łóżku na piernatach-czyli księżniczka na ziarnku grochu :))
CHWALĘ się......................dostałam od Syna na 8marca :)) :))

7 komentarzy:

  1. Ech te Twoje koteczki :-)
    Mają bardzo dobrze jak księże i księżniczka.
    Naprawdę :-)
    Piękne kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak...tylko napełniam miseczki no i wypuszczam albo wypuszczam.....oknami lub drzwiami-w te i we wte :)) Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  2. Miłego świętowania w uroczym kocim towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SERDECZNE:))dzięki.......i WZAJEMNE.!!!!!!!!!

      Usuń
  3. Kot mojej Mamy rozwalił się dziś na wersalce w niemalże identycznej pozycji jak Mruczek na piasku. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak było zimno,też rozwalał się po całym domu....teraz po całym podwórku,na słoneczku.Nocuje też na dworze,ale często przychodzi pokiereszowany>pewno walczy o dziewczyny.....Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  4. Dawno nie zaglądałam, ale właśnie nadrabiam :) Mruczek mnie rozczula, to z burymi kotami mam najwięcej wspomnień. Znaczy u nas na takie jak Mruczek mówi się, że są burego koloru ;) Moi rodzice mają też właśnie niemalże identycznego jak Mruczek kocura. Szczerze, to nie wyobrażam sobie swojego życia bez przynajmniej jednego kota :)

    OdpowiedzUsuń