sobota, 13 września 2014

GRZYBOBRANIE

 W piątek byłam na grzybkach......będą trzy siatki do suszenia :-)))
 Znalazłam takie dziwaki
 Po dotknięciu sinieją.
 Tak wyglądają pokrojone ale po ugotowaniu są białe.Zjadłam sama,były bardzo smaczne>i żyję :-)))))
 Mruczek przynosi myszki,nawet do domu....musimy pilnować......
 Kiedyś przyniósł myszkę pod wiatę a ona mu uciekła i schowała się w moim papciu.
 Była bardzo wystraszona.....wzięłam i wypuściłam daleko od domu......poleciała sobie :-))))
Ulubione spanko.....

20 komentarzy:

  1. Kocham zbierać grzyby i jeść.Piękne i kochane są.

    __________/ / / / / / / / / / / /
    _________/ / / / / / / / / / / /
    _______/ / / / / / / / / / / /
    _____/ / / / / / / / / / / /
    ____________█
    ______▄▄███████▄
    ___▄▄████████████▄
    __▄████████████████▄
    _▄███████████████████
    _____________█▌
    ______________█
    ___█|████____█
    _████/███___█
    _███░█████__█
    _|█░▄▄░▄▄_░█ █_░
    |█░◒░░◒░░█___-░░
    |██░░●░░░/██_ ░░
    _██░▀▀░/██| ___░░
    __███░/██ _______)░░)
    __███_░░░░▒▒▓▓▓▓ ░░/
    ___███░░░▒▓▓▓▓▓▓░/
    __/▒/▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓
    |▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓/
    __▒/▒▓▓▓▓▓/
    ___▒▒▓▓▓▓▓| /
    ______▒▒▒▒▒▒▒
    _____█████████
    ____ █████████
    ___ ██████████___████
    ___ ██████████___███
    __ ██████_████____▒▒
    __ █████____███___██
    __ ████_______█████
    ___ ███_________ ████
    ___ ███ Dzień jest szary
    ___ ███ i ponury.
    ___ ███ Zamiast słońca
    ____▒▒▒ Smutne chmury.
    __█████ Mimo wszystko życzę
    ————- udanego dzioneczka:)
    MIŁEGO WEEKENDU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dzisiaj jest pięknie.....oby tak dalej :-)))) Mam sporo ususzonych...wystarczy na dwie Wigilie>>>>Fajny cudak z parasolką:-))))) Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  2. Te grzyby to tzw. siniaki i dlatego sinieją, są dobre i smaczne.
    Biedne myszki, kiedyś dostaną zawału przez Mruczka;)
    Pozdrawiam.
    P.S. Mój mąż też jeździ na grzyby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie-siniaki....nie widziałam ich w naszych lasach bardzo dawno,dlatego zwątpiłam.Właśnie zbieranie uwielbiam...gorzej z czyszczeniem.....Ja prędzej dostanę zawału bo Mruczek wnosi mi żywe myszy do domu a M.je łapie:-(((( Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  3. Zgadzam się to siniaki.Mruczek zachowuje się prawidłowo, polowanie leży w jego naturze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litości,niech nie przynosi do domu(dosłownie) Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Pyszności grzybki, bardzo lubię :-)
    A Mruczek to piękny kocur z niego się zrobił , głaski dla kotka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mruczek dziękuje za głaski:-))))) Grzybki uwielbiam zbierać i JEŚĆ!!!! Pozdrowionka.

      Usuń
  5. Moja mama takie zbierała, to chyba podgrzybki są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Podgrzybek brunatny - kasztanowobrązowy kapelusz; zielonożółte rurki, po naciśnięciu zielononiebieskie. Miąższ biały, na przekroju przebarwiający się na niebiesko, szczególnie w sąsiedztwie rurek." - z leksykonu grzybów na www.las.pl

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Podgrzybki suszymy na Wigilię.....Pozdrowionka.

      Usuń
  6. a u nas w lasach grzybki bywają, ale już ususzone. albo robaczywa. susza....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak.....tu za mokro>tu za sucho :-(((( Pozdrowionka.

      Usuń
  7. Dawno mnie u Ciebie nie było. Przepraszam.
    Prążki na przednich łapkach Mruczka, przepiękne:)
    Co do grzybów. Ten rok jest dość chimeryczny. W okolicach Augustowa, we wrześniu, grzybów było bardzo mało. Chyba, że na podmokłym gruncie, to więcej. Widzę, że Tobie się udało.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno-nie dawno......ale odwiedziłaś!!!! i to się liczy :-))))) Ja też nie zawsze piszę komentarze,ale blogi odwiedzam-czytam......Żebym miała tak dzieści lat mniej:-((((.....Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  8. Pocałunki i uściski!
    Miłego piątku i całego weekendu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ۞•°*”˜۞˜”*°•۞
    WITAM CIE BARDZO SERDECZNIE
    ŻYCZĘ CI
    ۞MIŁEGO POPOŁUDNIA۞

    UŚMIECH
    JEST JAK
    SŁONCE,
    KTÓRE
    SPĘDZA
    CHŁÓD
    Z LUDZKIEJ
    .....TWARZY.
    ۞ POZDRAWIAM ۞
    ۞۞ BUŹKA ۞۞
    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wieczorku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń