sobota, 6 października 2012

BANANOWO

 Mruczek pozuje z bananem......

Mój ci on >>>>>>

11 komentarzy:

  1. Kot z kolbą kukurydzy? Przecież one nie są jaroszami;)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mruczek uwielbia gotowaną kukurydzę!!Rzucam mu po ziarenku,on zadowolony łapie i zjada.Lubi też mizerie. Pozdrowionka.

      Usuń
  2. Babciu, ten banan wygląda jak kukurydza :)
    Ale ostatnie zdjęcie GENIALNE! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) śliczne, ale z kukurydzą chyba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale siara.......baba ze wsi pomyliła kukurydzę z bananem!!!! Pozdrowionka.

      Usuń
  4. A ja widze kukurydzę...I chyba ją bardzo kocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,dopiero teraz zobaczyłam że to kukurydza.A Mruczek wie co dobre....Pozdrowionka.

      Usuń
  5. A ja myślałam, że to kukurydza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń