niedziela, 6 kwietnia 2014

COŚ NOWEGO....

 Przy wejściu pod wiatę stała tuja w donicy......
 Osłaniała trochę przed wiatrem.
 Zrobiła się brzydka no i ta donica!:-((
 Kupiłam kratkę.....robiłam przymiarki,jak ją zamontować....w tą stronę?
 A może w tą stronę????
 Posadzę takie coś.....szybko rośnie.
 Dokupiłam jeszcze jedną kratkę,i wyszła taka kombinacja.....
 Mam nadzieję że listki się przyjmą....miały dobre korzenie.....
Róże zostawiłam i niech sobie dają radę..Będę mogła też powiesić jakiegoś kwiatka zwisającego :-))

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda wszystko na pewno przyjmą się kwiatki.Pozdrawiam i buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,bo u nas popaduje deszczyk....Pozdrowionka.

      Usuń
  2. No i bardzo fajnie wyszło :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się zazieleni będzie pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie ogrodowe kratki, sama kupiłam takie do ogrodu i stoją przy wiacie na samochód, tworząc ściankę działową:) U Ciebie również ciekawie wyglądają, kiedy zarosną spełnią swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię wszelkiego rodzaju kratki. Najczęściej obsadzam groszkiem pachnącym:) U Ciebie jak się zazieleni, będzie super! Pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej:) Miło było Cię gościć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z groszkiem pachnącym i już mam pomysł gdzie zamontować następną na groszek :-)) Pozdrowionka.

      Usuń
  6. Fajnie się ogląda,sielsko czarodziejsko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak jak bym sobie życzyła....nie te lata i nie te siły...Pozdrowionka.

      Usuń
  7. Ja też zamierzam u siebie takie kratki zamontować i puscić dzikie róże.
    Bardzo miła altanka i jak się zazieleni bedzie przyjemnie posiedzieć! Twoje koty urocze! Dzieki za odwiedzinki,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem dobrze Ci wyszła ta kratkowa konstrukcja. Mam nadzieję , że i kwiaty się przyjmą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń