środa, 23 kwietnia 2014

TULI.....TULIPANKI














Chwalę się !!!!!

14 komentarzy:

  1. Przepiękne tulipanki, każdy inny :-)
    Będzie ich więcej na przyszły rok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są posadzone jesienią....zobaczymy czy nie pouciekają:-)) Pierwszy raz mam takie cudaki......Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mogły by tak kwitnąć do jesieni :-)) Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  3. Piękne są wiem po moich są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mojej mamy tulipany już zakwitły i też takie cudaki różnobarwne i różnokształtne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę...patrzę codziennie i pooooodziwiam :-)) Pozdrowionka.

      Usuń
  5. u mnie w tym roku z tulipanami było róznie. część zakwitła przy samej ziemi, część wybujała a jeszcze inne wypuściły po jednym listku i po tulipanie. w tym roku nie wykopię, zobaczymy co pokarzą w przyszłym:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo mam posadzonych jesienią i nie będę ich wykopywać.......Pozdrowionka.

      Usuń
  6. Masz się czym chwalić, bo tulipanki są śliczne.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie je podziwiam.....Serdeczne pozdrowionka.

      Usuń
  7. Tulipanki piękne, muszę i moje obfotografować Pozdrawiam serdecznie. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie pozdrawiam i czekamy na nowy post.

    OdpowiedzUsuń