czwartek, 19 czerwca 2014

MOJE PŁATKI RÓŻ ????

 Była piękna.......może zakwitnie jeszcze raz? do jesieni daleko.......
 Tą też porządnie ogoliłam.Na procesji wypatrywałam płatków moich różyczek....no i najwięcej było czerwonych płatków róż :-)))))))))) niektóre nie były moje :-))))
 Troszkę jeszcze zostało różyczek.....
 Ale rozrosła mi się anginka......gdzie ja to poupycham na zimę???
 Drzewko szczęścia też się rozrosło i co dalej???
 Oliwka wyhodowana z nasionka....przesadziłam,bo szkoda wyrzucić....
Zrobiłam sobie bukiet z ostróżki na podwórku,bo też szkoda było wyrzucić :-)))

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kwiaty i zwierzątka to wdzięczny temat :-))))) Pozdrowionka.

      Usuń
  2. Masz rękę do kwiatów skoro tak ci rosną :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie kwiaty, czym zasilasz te w gruncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzam z zasilaniem......chcą,niech rosną:::nie,to nie.....Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Przepiękne kwiaty,zawsze są ozdobą każdego ogrodu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, czekaj... jak to oliwka z nasionka? Z takiego słoikowego?

    OdpowiedzUsuń